سلام.یک هفته تا پایان ترم دوم تمام مدارس استرالیا باقی مانده است.این یعنی من وبرادرم پرهام تا هفته دیگر به Milgate primary school خواهیم رفت و من خیلی از این بابت خوشحال هستم.قرار است برای ترم دوم تو شعر را حفظ کنیم و برای والدین بخوانیم. امید وارم بتوانم آنها را خوب حفظ کنم.نام شعر اول Monkey in the teapot و شعر دوم Its a small world after all است.در ضمن میخواهم از معلمم Mister Everett بابت چیزهایی که در این مدت به من یاد داده است تشکر کنم. امید وارم همیشه موفق باشند.