کنار دریا

سلام.امروز در تاریخ 11 مارس مدرسه ما را برای تحقیق علمی به کنار دریا برد.

البته  فقط کلاس ما نبود و کلاس های p1,p4,p6,p7 هم ما را همراهی می کردند.

در انجا واقعا به من خیلی خوش گذشت.در انجا من صدف ها و ماهی های خیلی عجیبی دیدم و برای من ماجراجوئی خیلی خوبی بود.اتوبوس ما خیلی بزرگ بود ودر ان تلویزیونی بود که داشت فیلم نمو را نشان می داد.خلاصه هم فال بود وهم تماشا. هم گردش کردم وهم خیلی چیز ها یاد گرفتم.

در ضمن من و برادرم در اینجا یک دوربین خریدیم و امروز ما آن دوربین را به کنار دریا بردیم و خودمان عکس گرفتیم.

پایان.

مدرسه زبان انگلیسی

 

سلام.حدود چهار روزی می شود که پدر و مادرم من وپرهام را به مدرسه زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند تا در آنجا  زبان مان تقویت شود.اسم معلم ما در انجا خانم پینی است.درانجا واقعا به من خیلی خوش می گذرد و دوست های خوبی پیدا کرده ام. اسم دوستان من آدا و جانگ و کوین است. مدرسه ما خیلی بزرگ است و سه تا حیاط بزرگ و کلاس های نسبتا بزرگی دارد. در مدرسه یک کتاب خانه بزرگ وجود دارد که در ان کتاب هایی به هفت زبان مختلف دنیا وجود دارد. کتاب هایی به زبان های یونانی و چینی وآلمانی و ایتالیایی و فرانسوی و انگلیسی و حتی ایرانی! در مدرسه به ما کار با کامپیوتر را هم  یاد می دهند. واقعا خیلی خوش حالم که دارم در چنین مدارسی تحصیل می کنم.درضمن باید به شما ایرانیان عزیز اطلاع بدهم که تیم ملبورن ویکتوری از استرالیا هم در جام باشگاه های آسیا حضوردارد ومن طرفدار این تیم هستم.