کنار دریا
البته فقط کلاس ما نبود و کلاس های p1,p4,p6,p7 هم ما را همراهی می کردند.
در انجا واقعا به من خیلی خوش گذشت.در انجا من صدف ها و ماهی های خیلی عجیبی دیدم و برای من ماجراجوئی خیلی خوبی بود.اتوبوس ما خیلی بزرگ بود ودر ان تلویزیونی بود که داشت فیلم نمو را نشان می داد.خلاصه هم فال بود وهم تماشا. هم گردش کردم وهم خیلی چیز ها یاد گرفتم.
در ضمن من و برادرم در اینجا یک دوربین خریدیم و امروز ما آن دوربین را به کنار دریا بردیم و خودمان عکس گرفتیم.
پایان.






